Genţile de damă cu siglă de firmă, care arată imediat statutul purtătoarei încep să piardă teren. Care este motivul?
Genţile de damă cu siglă de firmă şi forme sau culori care le fac uşor de recunoscut şi arată imediat statutul purtătoarei încep să piardă teren în faţa unora mai discrete, scrie Wall Street Journal. Printre motive se numără plictiseala de a alerga după un anumit model foarte căutat, dorinţa de a nu mai avea aceeaşi geantă de lux ca mai toată lumea din cercul de prietene sau cunoştinţe ori din rândul influenceriţelor sau dorinţa de a deţine ceva care nu se demodează uşor, iar mărcile care oferă genţi discrete sunt Savette, Row, Hereu, Métier, Building Block, Lemaire sau Aesther Ekme, dar nu numai.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro