Hoteluri de poveste
Ca să se diferenţieze şi să atragă clienţii, hotelurile nu se mai bazează doar pe dotări şi nivelul de lux, ci caută să le spună acestora o poveste şi să-i facă să se simtă ca nişte personaje din ea, scrie Washington Post.
Acestea apelează la firme specializate în design pentru a reuşi să-şi creeze povestea dorită, iar printre cele mai des întâlnite surse de inspiraţie se numără istoria clădirii în care funcţionează hotelul respectiv, care poate avea legătură cu legende ale muzicii sau personalităţi culturale. Alte hoteluri îşi aleg o temă cum ar fi activismul, existând unul dotat o „bibliotecă radicală” în hol şi în al cărui bar de pe acoperiş se cântă cântece protestatare, de exemplu, sau feminismul. Există şi hoteluri care caută să le dea clienţilor impresia că se află într-un film sau altul şi să se simtă ca nişte personaje din el. Cel mai frecvent însă, se apelează la ceva inspirat de zona în care se află unitatea de cazare, pentru a atrage atât turiştii, cât şi localnicii, dorindu-se a-i convinge şi pe aceştia din urmă că hotelul este o destinaţie care merită vizitată. În plus, se organizează diferite evenimente şi se adaptează corespunzător şi oferta restaurantelor şi barurilor. Strategia este, bineînţeles, mai uşor de implementat de către hotelurile independente, dar atrage şi unele lanţuri care o folosesc în procesul de extindere.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro