In Facebook sa ne-nfruntam
Marcile vestimentare de lux nu se bat numai in produse, ci si in fani, dupa cum o arata lupta dintre Gucci si Burberry desfasurata pe Facebook. Ambele branduri au trecut de 3 milioane de fani pe site-ul de socializare online, cifra cu care nu au pierdut ocazia sa se laude.
Primii care au atins acest prag au fost cei de la Burberry; prompt, un reprezentant al lor a declarat ca brandul britanic este cel mai urmarit pe Facebook. Câteva zile mai târziu, si Gucci a ajuns la 3 milioane de fani, dovedindu-se un concurent de temut pentru Burberry. Ambele fac toate eforturile sa interactioneze cu comunitatile de fani, umplandu-si paginile online cu anunturi despre produse, fotografii, clipuri si tot ce cred ca poate starni interes. Gucci a lansat chiar si o aplicatie care le permite utilizatorilor Facebook sa creeze si sa trimita mesaje personalizate prietenilor.
Atât Burberry, cât si Gucci se afla printre primele marci de lux din lume in materie de Digital IQ, intr-un clasament alcatuit de catre Luxury Lab, o organizatie specializata in marketing. Clasamentul cuprinde 72 de marci de lux, care au primit puncte in functie de calitatea site-urilor proprii, strategiile de marketing digital, initiativele in materie de social media si aplicatii mobile. Gucci a iesit pe locul al patrulea, gratie transmiterii live pe internet a paradei de moda de primavara/vara 2011 de la Milano si pentru aplicatia GucciConnect, iar Burberry s-a evidentiat prin blogul - foarte urmarit - Artofthetrench.com, lansat in 2009.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro