Investiţii de croazieră
Dacă diferite locuri din lume sunt deranjate de prea mulţii turişti care ajung acolo, o parte din firmele care-i plimbă şi prin locurile respective caută soluţii să răspundă cererii în creştere, scrie Financial Times.
Astfel marii operatori de croaziere au început să-şi creeze propriile destinaţii în care turiştii să se poată odihni şi petrece timpul liber în diverse moduri, mai ales după ce au apărut limitări ale numărului de vase de croazieră care pot ancora în acelaşi timp în anumite porturi sau de-a dreptul interdicţii. Aceste companii preferă să investească mai ales în insule private unde construiesc de la zero sau renovează staţiuni ori complexe turistice, asigurându-se că există suficiente atracţii pentru ca să nu li se plictisească clienţii, ceea ce le permite şi să-şi împartă turiştii mai bine între destinaţiile pe care le deservesc pentru a evita supraaglomerarea.
Un mare succes s-a dovedit Perfect Day de pe CocoCay din Bahamas al operatorului Royal Caribbean, redeschisă după o amplă investiţie în 2019. Operatorul are în plan o investiţie şi mai mare într-un alt Perfect Day, de data aceasta pe coasta mexicană a Mării Caraibelor, dotat cu plaje, parcuri acvatice şi alte modalităţi de petrecere a timpului liber. Concurentul Carnival are în lucru o investiţie pe insula Grand Bahama din Bahamas, Celebration Key, pe care o va lansa anul viitor, în timp ce Norwegian Cruise Line, investeşte tot în aceeaşi zonă, dar pe Great Strirrup Cay, într-un chei la care pot trage două vase de-ale sale pentru a dubla numărul de vizitatori din 2026.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro