Magazin-surpriză
După ce şi-au anunţat colaborarea cu ceva vreme în urmă, casele de modă Gucci şi Balenciaga au trecut la fapte, punând la dispoziţia publicului creaţiile rezultate. Aşa-numitul „Hacker Project”, prin care s-au realizat diverse articole vestimentare sau accesorii care îmbină elemente caracteristice celor două companii, a ajuns şi în magazinele Balenciaga din diverse oraşe din lume, atrăgând atenţia publicului într-un mod inedit. Astfel, scrie New York Times, magazinul Balenciaga de pe Madison Avenue (dar nu numai el) are pe vitrină mâzgălit numele Gucci, ca şi cum ar fi fost vandalizat de nişte persoane înarmate cu spray colorat, aspect care a stârnit îngrijorarea personalului de la pază de la câteva clădiri din zonă, care a venit să vadă ce s-a întâmplat, şi pare să adăpostească un magazin temporar al companiei italiene. Produsele aflate însă la vânzare trădează la nivel de sigle şi modele colaborarea dintre Gucci şi Balenciaga. Mai mult, în magazin a fost adus un artist care, la dorinţa clientului, scrie cu spray „THIS IS NOT A GUCCI BAG” pe genţi ori „THIS IS «numele clientului» BAG”.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro