Mulţi clienţi sunt mai atenţi la impactul materialului asupra mediului şi astfel mai dispuşi să poarte cu mândrie ceva făcut fie din petice de piele, fie din alte materiale care o înlocuiesc. Rezultatul? Accesoriile cu petice
Până nu de mult, un material cât mai deosebit şi mai rar, cum ar fi pielea anumitor animale, era motiv de laudă pentru companiile producătoare de accesorii de lux şi de mândrie pentru cei care le purtau. În prezent însă, mulţi clienţi sunt mai atenţi la impactul materialului asupra mediului şi astfel mai dispuşi să poarte cu mândrie ceva făcut fie din petice de piele, fie din alte materiale care o înlocuiesc, scrie The Guardian. Până şi casa Hermès a anunţat la un moment dat lansarea unor genţi din piele obţinută din ciuperci, în timp ce Stella McCartney a prezentat în martie o serie de genţi confecţionate din resturi de mere rămase de la producţia de suc şi gem, iar compania Ganni tocmai a lansat un model de geantă realizată din resturi provenite de la fermele de portocale şi cactuşi.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro