Noi metode pentru a uşura viaţa celor care gătesc permanent acasă şi pentru care asta a devenit o adevărată corvoadă
Marile magazine online sunt simplu de utilizat, cei care vor să cumpere ceva căutând un produs şi citind apoi recenzii despre el ca să se lămurească dacă e bun sau nu. Cum însă găsitul a ceva potrivit necesită destul timp, au apărut soluţii de tip marketplace care-şi atrag clienţii promiţându-le că-i scutesc de o parte din efort, scrie Financial Times.
Printre acestea se numără platforma Consumerhaus, lansată în Statele Unite în ianuarie, ai cărei angajaţi caută pe reţele de socializare online produse noi şi informaţii despre ce folosesc potenţialii clienţi, după care le testează, iar apoi le pun pe site alături de informaţii despre ele, firmă şi fondatori, pentru cei care vor să afle mai multe detalii decât pot de pe site-uri ca Amazon. Glassette, din Marea Britanie, se axează pe articole pentru casă, pe care le selectează astfel încât cele dintr-o categorie să se potrivească cu cele din alta, în caz că un client şi-ar dori să le combine, sau Sourcerie, care studiază recenziile online de produse cosmetice şi pe baza lor oferă recomandări clienţilor care precizează ce probleme şi ce dorinţe au.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro