O nouă metodă de a atrage clienţii în magazine
Ca să convingă oamenii să renunţe, măcar din când în când, la comoditatea cumpărăturilor efectuate online, unele dintre marile magazine şi centre comerciale din Marea Britanie apelează la diverse metode de a-i distra, creând ceea ce se cheamă ”shoppertainment“, scrie The Guardian.
Divertismentul pentru cumpărători îmbracă diverse forme, de la invitarea acestora să stea cuminţi pe scaune şi să miroasă atenţi cafeaua pe care magazinul vrea să le-o vândă, la ateliere diverse sau chiar mici spectacole. Unul dintre primele magazine care a încercat să atragă lumea cu spectacole este Selfridges din Londra, care mai recent a început să organizeze ateliere pentru cei stresaţi, unde participanţii sunt ajutaţi să se ”regăsească“ prin intermediul unor activităţi cum ar fi curăţatul cartofilor.
Debenhams, care şi-a recrutat şef de la Amazon anul trecut, organizează preselecţii în stilul emisiunilor TV destinate descoperirii de talente ca X-Factor pentru angajaţi în unele din magazinele sale, pentru a transforma mersul la cumpărături într-o experienţă cât mai amuzantă.
Pentru recenta sa inaugurare, centrul comercial Westgate Oxford a apelat la o serie de mici spectacole inspirate de Alice în Ţara Minunilor, iar angajaţii unuia dintre magazinele chiriaşe, John Lewis, au beneficiat de pregătire din partea unei companii de teatru în toată regula, Oxford Playhouse, inclusiv de lecţii de dicţie şi de limbaj al trupului, ca să-şi joace cât mai bine rolurile în faţa clienţilor.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro