Oja celebrităţii
Dincolo de câştigurile din domeniul care le-a făcut cunoscute, unele celebrităţi preferă să câştige din investiţii diverse cum ar fi restaurante, mărci de băuturi, îmbrăcăminte ori cosmetice. Ultima modă în rândul lor o reprezintă, scrie Wall Street Journal, oja care poate fi folosită şi de femei, dar şi de bărbaţi, şi care constituie o cale de intrare în industria foarte profitabilă a cosmeticelor. Ca să atragă fanii şi alţi potenţiali clienţi, sticluţele de ojă au un aspect aparte menit să-i determine pe oameni să le colecţioneze. Exemple în acest sens sunt gama de trei nuanţe lansată sub brandul Golf le Fleur al rapperului Tyler, the Creator, sticluţele având dopuri în formă de floare ori cea lansată de brandul Pleasing, al cântăreţului Harry Styles, cu sticluţe cu dopuri ce amintesc de nişte biluţe de marmură.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro