Primiţi cu artiştii?
Dacă magazinele sau firmele au plecat din spaţiile ocupate, iar altele încă nu s-au grăbit să vină, nu există niciun motiv ca spaţiile să stea goale, ele putând fi foarte bine ocupate de artişti. Cum mulţi artişti au, de multe ori, probleme în a-şi găsi loc pentru studio din cauza chiriilor, au apărut diverse organizaţii care-i plasează în spaţiile rămase goale, cu acordul proprietarilor acestora, bineînţeles, scrie New York Times. Cel mai recent exemplu de organizaţie non-profit, Hypha Studio, cu sediul la Londra, a intermediat deja spaţii de creaţie şi expunere pentru artişti în nouă locaţii din Marea Britanie. Avantajul pe care-l au deţinătorii spaţiilor care-i găzduiesc pe artişti este, în acest caz, scăderea impozitelor pe proprietate dacă au drept chiriaşi organizaţii nonprofit. La rândul lor, artiştii care se stabilesc într-un loc cu astfel de ajutor creează în jurul lor comunităţi, după cum au constatat organizaţii mai vechi în domeniu, cum ar fi ChaShaMa de la New York. Ce le lipseşte însă intermediarilor de spaţiu pentru artişti sunt resursele de marketing pe care le au galeriile de artă consacrate.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro