Se poartă micro
O prezenţă obişnuită de ceva ani încoace, genţile mari, se văd ameninţate puternic în ultima vreme de un val de ”microgenţi“ create de companii precum Gucci, Fendi, Chloé şi nu numai.
Microgenţile sunt purtate în special de femeile care se merg cu maşina de acasă până la serviciu şi de la serviciu la întâlnirile de afaceri şi nu vor să pară că ar avea mare lucru de cărat, scrie The Guardian, creşterea vânzărilor de astfel de accesorii de dimensiuni reduse ducând şi la o creştere de vânzări de genţi ceva mai mari, pitite cu grijă sub birou şi în care se găsesc cărţi, agende şi cosmetice.
Un alt motiv pentru popularitatea în urcare a microgenţilor îl reprezintă faptul că acestea arată mai bine în pozele încărcate pe reţelele de socializare online, de aici şi adoptarea lor de către manechine sau alte celebrităţi.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro