Supermarket pentru creativitate
Creativitatea trebuie susţinută, consideră designerul Camille Walala, iar uneori pentru asta nu e nevoie decât de mâncare, mâncare ce se poate procura, bineînţeles, de la supermarket, dar nu unul oarecare. În acest scop, Walala a creat o instalaţie de artă sub forma unui supermarket temporar în cadrul London Design Museum, în care se vând alimente, băuturi şi produse de curăţenie, la a căror prezentare a lucrat un grup de artişti, scrie Dezeen. Fiecare artist s-a ocupat de câte o categorie de produse cum ar fi ceai, sos de paste, orez, detergent ori hârtie igienică. Toate articolele din supermarketul de artă au fost produse în ediţie limitată şi au fost expuse până în data de 25 aprilie, putând fi, însă, achiziţionate online de public.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro