Un cub de publicitate. Cum poţi să transformi reclamele în artă
Reclamele se întâlnesc de regulă la televizor, pe internet sau în diverse publicaţii. Unii însă ţin să le pună la cub, ca expresie a creativităţii lor artistice. Un astfel de cub se plimbă între diferite oraşe din SUA unde este prezentă galeria de artă Gagosian şi aparţine artistului Urs Fischer. Intitulat „Denominator” („Numitor”), cubul cu dimensiunea de aproape patru metri pe patru este format din ecrane pe care se derulează imagini în mişcare cu produse alimentare uşor de recunoscut, obiecte, oameni sau animale, toate luate din clipuri publicitare din diferite ţări ale lumii, scrie LA Times. Pentru lucrarea sa, artistul a folosit reclame din anii cincizeci şi până azi care au fost prelucrate apoi cu ajutorul inteligenţei artificiale, care a descompus clipurile în cadre individuale pe care apoi le-a grupat după temă şi culoare, afişându-le conform unor modele specificate. Ideea cubului publicitar a fost de a arăta cum influenţează imaginile acestea cunoscute percepţia oamenilor. După ce a fost expus la New York, „Denominator” a ajuns acum în Beverly Hills, unde va rămâne până în septembrie.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro