Patru din cinci cumparatori romani sunt femei
Romania este una dintre tarile in care locuitorii cheltuie mai mult de jumatate din bugetul de cheltuieli pe produse proaspete. Doi din cinci cumparatori nu au nici o preferinta in ceea ce priveste marca produselor pentru gospodarie
Profilul cumparatorului roman din orasele mari si medii arata ca patru din cinci cumparatori principali sunt femei. Potrivit raportului Shooper Trends 2008 realizat de compania de studii de piata AC Nielsen, cumparaturile din gospodarie sunt din ce in ce mai mult impartite intre responsabili si membrii influentatori ai deciziilor din gospodarie.
Cititi mai multe pe www.gandul.info
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro