Cele mai inovatoare companii din România în 2023. Asistent AI pentru optimizarea şi analiza întâlnirilor
MeetGeek este o platformă inovatoare care utilizează inteligenţa artificială pentru a transforma modul în care întâlnirile sunt organizate, desfăşurate şi analizate în cadrul companiilor.
Descrierea inovaţiei:
Lansat în 2022, MeetGeek este un start-up de tehnologie care dezvoltă un asistent AI pentru convorbirile desfăşurate pe Google Meet, Teams şi Zoom. Cu un portofoliu de peste 10.000 de clienţi şi peste 70.000 de şedinţe procesate lunar, MeetGeek a devenit rapid un jucător important la nivel global, fiind activă în peste 100 de ţări. Veniturile sale, estimate a ajunge la cel puţin 1,5 milioane de dolari în 2024, provin în proporţie de 60% din Statele Unite şi 40% din Europa, Asia, Australia şi America Latină. MeetGeek revoluţionează întâlnirile de afaceri prin implementarea AI, oferind rezumate automatizate, analiza sentimentelor, nivelul de implicare şi suport pentru transcriere cu o acurateţe de 90-95% în 30 de limbi, inclusiv română. Utilizatorii pot personaliza rezumatele şi insighturile pentru fiecare tip de apel, definind temele sau detaliile de interes. Compania are în plan să lanseze până la finalul anului 2023 o aplicaţie de mobil care va sumariza întâlnirile fizice şi va extrage paşii de urmat, trimiţând aceste detalii participanţilor prin email în mai puţin de 5 minute.
Elementul de noutate:
MeetGeek se distinge prin abordarea sa unică de integrare a AI în procesul de întâlniri, de la planificare, analiză şi până la automatizarea proceselor din companii. MeetGeek personalizeaza experienţa la nivel de companie, rol şi tip de întâlnire, oferind astfel o perspectivă unică şi o valoare adăugată pe care alte produse similare de pe piaţă nu le oferă.
Efectele inovaţiei:
Companiile care folosesc MeetGeek.ai, printre care şi giganţi globali din domeniul tehnologic, au următoarele beneficii: 20% reducere colectivă a numărului de întâlniri într-o echipă; 30-35% creştere a numărului de contracte încheiate de departamentele de vânzări; 50% reducere a timpului în care colegii noi pot ajunge la productivitatea maximă; 2x (dublarea) vitezei de adoptare a deciziilor în cazul angajării de personal, cu 40% mai puţine calluri; automatizarea introducerii de date în platforme şi a partajării informaţiilor capturate în şedinţe prin integrări cu peste 10.000 de aplicaţii.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro