Cele mai inovatoare companii din România în 2023. Dezvoltarea unui dashboard personalizabil pentru aplicaţia SmartBank (aplicaţia mobilă de internet banking)
În septembrie 2023, OTP Bank România a lansat noul dashboard al aplicaţiei mobile SmartBank, marcând o investiţie semnificativă de aproximativ 100.000 de euro. În locul unei aplicaţii de mobile banking obişnuită, SmartBank se poate personaliza acum în funcţie de preferinţele fiecărui client, oferind o experienţă digitală inovatoare şi adaptată nevoilor individuale. Acest pas strategic a venit în întâmpinarea tuturor clienţilor OTP Bank care utilizează serviciile de internet şi mobile banking, reprezentând aproximativ 90% din totalul clienţilor băncii.
Descrierea inovaţiei:
Noul dashboard al aplicaţiei SmartBank reprezintă o paradigmă modernă în tehnologia de mobile banking, adoptând cele mai recente abordări pentru a oferi clienţilor o experienţă personalizată şi inovatoare. Acesta aduce pe ecranele utilizatorilor un nivel de adaptabilitate fără precedent, aliniat cu nevoile specifice ale fiecărui individ, şi introduce opţiuni şi funcţionalităţi care plasează SmartBank în fruntea pieţei de servicii bancare din România, aplicaţia oferind multiple opţiuni de personalizare şi funcţionalităţi de top.
Elementul de noutate:
Elementele de inovaţie aduse aplicaţiei SmartBank odată cu lansarea noului dashboard se referă la:
• un nivel avansat de adaptabilitate care oferă utilizatorilor posibilitatea de a-şi personaliza experienţa în funcţie de preferinţe, nevoi, obiceiuri specifice
• introducerea funcţionalităţilor pionierat de tipul acţiunilor rapide, diferite de cele standard oferite de aplicaţiile de mobile banking din piaţa noastră
• una dintre cele mai prietenoase, intuitive şi uşor de navigat interfeţe ale unei aplicaţii de mobile banking.
Inovaţia înseamnă, de asemenea, prioritizarea securităţii, astfel încât încât noul SmartBank integrează cele mai recente tehnologii de securitate, cum ar fi autentificarea avansată şi criptarea puternică, pentru maxima protecţie a datelor utilizatorilor. Această nouă versiune a dashboardului are la bază feedbackul primit de la clienţi, colaborarea strânsă cu utilizatorii permiţând dezvoltarea unui produs care să îmbine funcţionalitatea şi stilul într-o manieră unică.
„Noul dashboard reprezintă o continuare a angajamentului nostru de a îmbunătăţi constant aplicaţia SmartBank, o misiune asumată cu determinare în ultimii doi ani. În acest interval, ne-am propus să oferim clienţilor o aplicaţie dinamică, inteligentă şi intuitivă. Rezultatele obţinute vorbesc de la sine şi confirmă faptul că ne-am atins obiectivul. În esenţă, am creat un mediu de banking digital care să corespundă aşteptărilor şi să răspundă nevoilor diverse ale clienţilor companiei”, spun reprezentanţii businessului.
Efectele inovaţiei:
Numărul utilizatorilor care au adoptat şi au efectuat tranzacţii prin aplicaţia mobilă SmartBank a crescut semnificativ, cu o evoluţie de aproximativ 80% în ultimii doi ani şi jumătate. În plus, în ultimul trimestru, ratingurile aplicaţiei în cele două mari magazine, App Store şi Play Store, au înregistrat o creştere de peste 50%, subliniind satisfacţia şi aprecierea utilizatorilor faţă de noul dashboard SmartBank.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro