Cele mai inovatoare companii din România în 2023. Lancôme Skin Screen

Postat la 02 aprilie 2024 52 afişări

Cele mai inovatoare companii din România în 2023. Lancôme Skin Screen

Lancôme Skin Screen efectuează o analiză simplă, dar minuţioasă, a tenului, însoţită de un scor determinat de evaluarea dermatologică, pe o scală de la 0 la 100. În baza rezultatelor, consumatorului i se recomandă o rutină personalizată de îngrijire, acomodată nevoilor tenului său.

Descrierea inovaţiei:

Lancôme a combinat 85 de ani de expertiză în ştiinţa pielii cu inteligenţă artificială şi experienţă în frumuseţe pentru a prezenta cel mai precis şi de înaltă performanţă sistem de imagistică disponibil, spun reprezentanţii companiei despre Lancôme Skin Screen. Printr-o analiză a tenului care durează doar 15 minute, Skin Screen reprezintă o combinaţie revoluţionară de tehnologie de lumină tripolară, inteligenţă artificială şi algoritmi avansaţi pentru măsurarea a 13 parametri clinici ai pielii: apariţia ridurilor şi liniilor fine, aspectul de fermitate, ridurile de tip „laba gâştei” din jurul ochilor, textura, porii înfundaţi, petele pigmentare, pungile de sub ochi, coşurile de sub piele, roşeaţa, daunele razelor UV, nivelul de hidratare, cearcănele, şi nivelul de dilatare al porilor.

Această inovaţie tehnologică provine din cunoştinţele dobândite prin intermediul atlaselor de îmbătrânire a pielii deţinute de L’Oréal, însumând 20 de ani de experienţă în cercetare şi inovare asupra semnelor clinice ale femeilor şi bărbaţilor într-o bază de date exhaustivă de 16.000 de imagini ale pielii. Atlasele de îmbătrânire a pielii fac posibilă evaluarea sau prezicerea îmbătrânirii generale a feţei şi sunt folosite astăzi pentru evaluările clinice ale tratamentelor cosmetice sau dermatologice.

Din 2023, Lancôme Skin Screen este prezent şi în România, care se numără, potrivit reprezentanţilor businessului, printre primele pieţe în care inovaţia a fost lansată fiind un serviciu gratuit, efectuat direct în magazin, deservind toţi consumatorii Lancôme.

Elementul de noutate:

Prin tehnologia sa de lumină tri-polară, Lancôme Skin Screen foloseşte trei moduri de iluminare diferite pentru fiecare unghi. Fiecare mod oferă o perspectivă optică diferită asupra preocupărilor specifice ale pielii:

• Lumina albă permite o evaluare obiectivă a caracteristicilor cheie ale suprafeţei pielii.

• Lumina albă cu polarizare încrucişată filtrează reflexiile speculare ale suprafeţei, îmbunătăţind astfel vizualizarea detaliilor de sub suprafaţă, cum ar fi petele pigmentare în formare şi zonele roşiatice.

• Modul de iluminare UV face posibilă analizarea daunelor UV. Funcţionează pe spectrul ultraviolet apropiat (UVA), folosind stroboscopii puternice şi un filtru centrat la 365 nm.

Efectele inovaţiei:

Datorită inovaţiei tehnologice aduse de către Lancôme Skin Screen, consumatorul beneficiază atât de o analiză în profunzime a tenului său, realizată cu eficienţă şi uşurinţă, cât şi de o rutină personalizată de îngrijire a tenului în baza rezultatelor screeningului, recomandată de către un expert în frumuseţe de la Lancôme. Astfel, consumatorul are parte de o experienţă egalmente educativă, dar şi nutritivă, asupra nevoilor specifice pe care tipul său de piele le solicită.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.