Cele mai inovatoare companii din România în 2023. Leanpay, prima soluţie BNPL 3.0 din România
Leanpay, unul din cei mai importanţi furnizori de servicii Buy Now Pay Later (BNPL) din Europa Centrală şi de Est, prezent în Slovenia şi Ungaria, a început să ofere soluţia BNPL 3.0 pe piaţa locală începând cu aprilie 2023, după o investiţie totală de 1 milion de euro. Soluţia de plată în rate se adresează atât shop-urilor online, cât şi celor offline şi a fost deja integrată de nume precum Flanco, PC Garage, Lensa sau Mobilier1.
Descrierea inovaţiei:
„După soluţiile financiare învechite de tip BNPL 1.0 şi modelele de business nesustenabile de tip BNPL 2.0, Leanpay este pionier în dezvoltarea unei soluţii BNPL 3.0 cuprinzătoare”, spun reprezentanţii companiei. Concret, plata în rate la comercianţi este disponibilă utilizând un flux complet digital, rapid şi simplu, transparent, într-un mod responsabil faţă de client, online sau direct în magazinele partenerilor, pentru cumpărături cu valori cuprinse între 250 de lei şi 25.000 de lei, evitând supraîndatorarea consumatorului, prin verificarea cuprinzătoare a bonităţii utilizatorilor fără a mai fi nevoie de hârtii, carduri sau drumuri la bancă.
Elementul de noutate:
Un client nou poate accesa o achiziţie în rate prin intermediul Leanpay în mai puţin de 5 minute, completând câţiva paşi simpli. Un client deja înregistrat în sistem poate accesa o nouă achiziţie în rate fixe în mai puţin de 30 de secunde. Cu toţii beneficiază de o soluţie prin care pot afla în mai puţin de 1 minut dacă sunt eligibili pentru a accesa o achiziţie în rate fixe şi, de asemenea, pot afla rata maximă pentru care se califică.
Efectele inovaţiei:
Prin adoptarea soluţiei BNPL 3.0 în România, comercianţii oferă consumatorilor posibilitatea de a achiziţiona produse având la dispoziţie cea mai rapidă metodă de plată în rate. Iar clienţii au opţiunea de a-şi împărţi costul produsului în sume fixe egale, în funcţie de bugetul lor. Astfel, se creează un ecosistem în care comercianţii parteneri îşi cresc atât valoarea medie a coşului de cumpărături, frecvenţa de cumpărare şi, de asemenea, obţin o fidelizare a clienţilor mai rapidă. Totodată, prin implementarea soluţiei, comercianţii pot reduce semnificativ rata abandonului coşului de cumpărături. Din momentul integrării cu partenerii locali (Flanco, PC Garage, Lensa), vânzările în rate pentru aceştia au crescut cu aproximativ 30%, iar valoarea medie a coşului de cumpărături în rate a avut un avans de circa 40%.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro