CSR 2022. Educaţia nu se opreşte niciodată - eMAG
Motivaţie:
Unu din patru copii din mediul rural renunţă la şcoală înainte de a ajunge în clasa a VIII-a, iar abandonul şcolar a ajuns la cote alarmante în România. Lipsa resurselor materiale şi rezultatele şcolare foarte slabe sunt printre principalele cauze ale abandonului şcolar. De peste 10 ani, compania este implicată în programe de educaţie remedială alături de Fundaţia Nouă ne pasă, care a demonstrat că are un impact vizibil în comunităţile unde activează şi poate schimba vieţi. Compania s-a alăturat acestui demers deoarece consideră că educaţia copiilor este o problemă care afectează evoluţia economică şi socială a ţării, care ar trebui să ne preocupe pe toţi. „Credem că putem schimba paradigma noastră economică, a unei Românii ca furnizor de mână de lucru ieftină, cu aceea a unui stat cu o populaţie bine educată, care produce valoare. Dar pentru aceasta trebuie să avem grijă de copiii noştri şi să îi ţinem în şcoală. Educaţia face parte din ADN-ul eMAG, iar susţinerea acestui proiect se înscrie în demersul nostru de a susţine evoluţia comunităţii din care facem parte, ca o componentă a platformei noastre de sustenabilitate, Responsabilitatea noastră nu se opreşte niciodată.” Printre programele Fundaţiei Nouă ne pasă în care compania e implicată se numără şi „Nouă Ne Pasă” – program de prevenţie a abandonului şcolar, „Hai la Olimpiadă” – program de sprijin pentru olimpicii la matematică, fizică, informatică, „Umanitatea nu are graniţe” – program de donaţii derulat în contul Crucii Roşii Române în sprijinul populaţiei ucrainene sever afectate de conflictul militar (2022), „Parteneriat pentru solidaritate” – platformă de donaţii iniţiată la debutul pandemiei pentru a sprijini cadrele medicale din linia întâi, în parteneriat cu Banca Transilvania, Mobexpert şi Mastercard (2020).
Descrierea proiectului:
Beneficiarii campaniei sunt copiii aflaţi în risc de abandon şcolar. Centrele de educaţie remedială „Nouă ne pasă” le oferă elevilor cu risc de abandon şcolar sprijinul de care au nevoie pentru a nu renunţa la educaţie. Lansat în 2016, programul a ajuns ca, în anul şcolar 2021 – 2022, să includă 84 de şcoli din
31 de judeţe, cu 2.422 de copii care sunt susţinuţi de 377 de profesori.
Rezultate:
Ca urmare a acestui demers, clienţii eMAG au donat peste 5.900 de ore de educaţie remedială pentru copiii din programul de combatere a abandonului şcolar, în perioada 21 aprilie-21 iunie 2022. În total s-au înregistrat 16.500 de donaţii în valoare de peste 160.600 de lei. Reprezentanţii companiei şi-au dorit ca, pe lângă colectarea de donaţii pentru a finanţa centrele din programul „Nouă ne pasă”, să pună pe agenda publică problema abandonului şcolar, oferindu-le recunoaştere şi profesorilor care îi învaţă pe copii că cea mai importantă lecţie este aceea de a nu renunţa. În urma participării în program, prezenţa la şcoală a copiilor s-a îmbunătăţit cu 80%, iar notele au crescut cu aproximativ un punct în decursul unui an şcolar.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro