FAN COURIER - Integrarea vendorilor în aplicaţia FAN Delivery, prin aplicaţia de picking dedicată
Start-up-ul FAN Delivery, lansat în luna decembrie de FAN Courier şi condus din rolul de CEO de Dragoş Arnăutu, este o platformă online de personal shopping de tipul QCommerce (curierat ultrarapid). Pentru a facilita listarea produselor pe platformă de către magazinele interesate, start-up-ul a dezvoltat o aplicaţie de picking dedicată.
Descrierea inovaţiei:
FAN Delivery este o platformă destinată clienţilor care doresc ca produsele cumpărate online să le fie livrate într-un interval de maximum 60 de minute. Compania are peste 30 de vendori care s-au înrolat deja în platformă de la lansare şi până în prezent. Prin intermediul aplicaţiei, clienţii au accces la o gamă diversificată de produse – de la cosmetice la produse farmaceutice, flori, papetărie, cărţi sau produse de supermarket.
Magazinele care doresc să îşi listeze produsele pe platforma companiei au la dispoziţie o aplicaţie pentru picking dezvoltată pentru Android, cu care îşi pot gestiona pregătirea comenzilor. În momentul în care începe pregătirea comenzii, vendorul confirmă că are produsele în stoc, le selectează şi le scanează. În dezvoltarea aplicaţiei de picking au fost implicate echipele de dezvoltare şi de IT ale FAN Delivery.
Elementul de noutate:
Aplicaţia de picking oferă atât posibilitatea de scanare a produselor selectate pentru comandă, cât şi de adăugare de noi produse în comandă, scanând codul de bare al produsului. Aceasta dispune de o fereastră de chat cu clientul care a plasat comanda, în care se poate discuta în scris despre eventuale înlocuiri de produse, adăugare de produse noi etc., putând fi folosită şi pentru a se apela clientul. În acelaşi timp, aplicaţia oferă posibilitatea de a trimite şi primi poze în fereastra de chat, pentru a exemplifica ce produse sunt disponibile în stoc sau sunt dorite de client.
Clientul, la rândul său, are posibilitatea de a scana codul de bare al unui produs pe care îl are în casă, arătând vendorului ce produs îşi doreşte. Există şi posibilitatea de a seta pentru fiecare magazin un anumit interval de timp alocat pregătirii comenzii. În plus, în algoritmul de calcul al timpului total estimat de livrare (de la primire până la livrarea comenzii), se adună timpul stabilit pentru pregătirea comenzii al fiecărui vendor cu timpul de livrare estimat, în funcţie de distanţa până la client.
Efectele inovaţiei:
Prin scanarea codurilor de bare ale produselor se evită eroarea umană, care poate interveni atunci când acestea sunt adăugate manual în comandă. Totodată, fereastra de chat asigură comunicarea facilă cu clientul, atât în scris, cât şi telefonic; există posibilitatea de a trimite şi a primi poze în fereastra de chat şi asigură ambele părţi că produsele oferite sunt în conformitate cu cerinţele clientului. Se oferă, de asemenea, clientului predictibilitate asupra timpului de livrare, calculat pentru fiecare vendor în parte, raportat la distanţa dintre magazine şi adresa de livrare.
Dragoş Arnăutu, CEO, FAN Delivery
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro