Inovaţie 2024. Transavia: Programul Autentic Românesc
Programul promovează colaborarea şi autenticitatea produselor autohtone şi propune consumatorilor o abordare inovativă, plină de inspiraţie surprinzătoare. Autentic Românesc creează un spaţiu colaborativ, unde partenerii îşi pot pune în valoare expertizele fără să concureze.
Descrierea inovaţiei:
Partenerii din programul Autentic Românesc îşi propun să surprindă consumatorii cu idei inovatoare şi să ofere comunităţilor acestor branduri oportunităţi inedite de promovare a produselor şi serviciilor. Sunt create contexte originale, reţete şi experienţe gastronomice unice, folosind expertiza unor reputaţi chefi cu experienţă internaţională. „Responsabil” pentru reţete bazate pe produse autentice româneşti, care reinventează tradiţia, este chef Marcian Vodnar, cu experienţă internaţională în restaurante cu stele Michelin şi care este aliniat la tendinţele internaţionale, pe care le preia şi le adaptează. În cadrul programului sunt organizate activări, concursuri şi evenimente special concepute pentru a pune în valoare combinaţii autentic româneşti deosebite. Programul acordă o atenţie sporită componentei educaţionale prin care îşi propune să implice comunităţi de parenting, jurnalişti şi creatori de conţinut interesaţi de documentarea proceselor integrate de producţie, specifice majorităţii partenerilor acestui program.
Scopul este de a aduce aceste procese în atenţia publicului într-un mod transparent, asumat şi onest.
Elementul de noutate:
Programul Autentic Românesc, iniţiat de liderul pieţei de carne de pui din România, Transavia, promovează colaborarea şi autenticitatea produselor autohtone şi propune consumatorilor o abordare inovativă, plină de inspiraţie surprinzătoare. Programul creează un spaţiu colaborativ, unde partenerii îşi pot pune în valoare expertizele fără sa concureze, ci adăugând valoare pentru clienţii lor. Anul acesta, Fragedo de la Transavia a atras în program atât companii mari, precum producătorul de lactate Artesana, cel de vinuri Cramele Recaş, cel de paste Monte Banato (Pangram), cel de ingrediente pentru industria alimentară Solina şi retailerul de mobilier Mobexpert şi cel mai mare resort de golf din România, Theodora Golf Club. Acestor lideri în segmentele în care activează, li s-au alăturat şi două afaceri mai mici: producătorul de conserve din fructe şi legume Grandma’s Delights, şi ferma de alune şi zmeură ecologică Safala. Fragedo recrutează parteneri cu portofolii valoroase; sunt abordate companii româneşti care ies din standardele proprii ale marketingului uzual pentru accesarea unor comunităţi noi, care au curaj şi imaginaţie să încerce noi modalităţi de prezentare a sortimentaţiei lor, astfel încât împreună să potenţeze expunerea către comunităţi extinse şi să creeze asocieri moderne şi inedite.
Efectele inovaţiei:
Pe măsură ce industria alimentară, ca de altfel şi alte sectoare, evoluează sub presiunea importurilor şi a costurilor în creştere, devine tot mai importantă promovarea produselor realizate local, de la materii prime la procesare, promovare şi prezentare. Creşterea preţurilor face ca mulţi consumatori să prioritizeze bugetul în detrimentul autenticităţii produselor. Prin programul Autentic Românesc, vocea mărcilor româneşti este consolidată, mai puternică şi mai vizibilă, reunind producători locali care împărtăşesc valorile calităţii şi tradiţiei. Iniţiativa creează o platformă comună prin care produsele autohtone ajung mai aproape de consumatori, promovând siguranţa şi calitatea înaltă a produselor, gusturi autentice şi poveşti despre pasiunea şi grija din spatele fiecărui produs. Astfel, programul creşterea favorabilitatea la achiziţie a produselor româneşti, sprijină economia locală şi încurajează consumul responsabil.
Urmărește Business Magazin

Citeşte pe zf.ro
-
Ce mai face George Soros la 94 de ani, „inamicul public" numărul 1 din România. Cine este Alexander Soros, urmașul lui, care a fost decorat de fostul președinte american Joe Biden în locul tatălui său. Scott Bessent, mâna dreaptă a lui Soros, alături de care a prăbușit lira sterlină, e acum ministru de Finanțe în SUA
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro