13 ANI DE PRO TV INTERNAŢIONAL
Pro TV Internaţional, postul de televiziune lansat în urmă cu 13 ani pentru românii aflaţi departe de casă, va aduce în prim-plan poveştile celor plecaţi în diferite colţuri ale lumii care au reuşit să îşi construiască un nume sau o afacere şi să ducă numele României în Europa, Asia sau America.
Cu ocazia aniversării celor 13 ani de prezenţă pe ecranele televizoarelor Pro TV Internaţional va lansa campania „Noroc cu România-n lume„, urmând a le reaminti românilor că în 13 ani postul a prezentat poveştile unor oameni frumoşi, talentaţi, cu care România se poate mândri oriunde în lume. Pro TV Internaţional urmează a aduce astfel în prim-plan diverşi invitaţi, printre care şi cântăreaţa Inna, unul dintre cele mai cunoscute branduri româneşti de export.
De asemenea, pe 29 aprilie, showul aniversar al Pro TV Internaţional va avea drept invitaţi pe cei mai cunoscuţi artişti români, precum Smiley, Cătălin Josan, Andreea Bălan, Sore, Zdob şi Zdub, Holograf sau Antonia. Emisiunea „Noroc cu România-n lume„ urmează a fi prezentată de Monica Dascălu şi Dana Rogoz.„La aniversarea a 13 ani de Pro TV Internaţional ne mândrim cu românii din
afara ţării cărora le spunem «Noroc cu România-n în lume» şi le oferim o emisiune specială cu acelaşi nume în care am adunat cei mai frumoşi şi talentaţi 19 artişti români„, spune Monica Dascălu.\
La rândul său, Doina Gradea, Executive Director al Pro TV Internaţional, spune că experienţele acumulate în toţi cei 13 ani şi întâlnirile directe cu telespectatorii datorită diverselor evenimente desfăşurate în ţările în care aceştia s-au stabilit „ne-au făcut să descoperim capacitatea lor de a aduce valoare în comunităţile din care fac parte„. În plus, pentru că sunt dornici de a-şi păstra la rândul lor valorile cu care au crescut şi menţin în permanenţă legătura cu ţara, acum în 2013, la aniversarea de 13 ani a PRO TV Internaţional, „le spunem că noi nu credem în ghinion, ci în munca şi în norocul pe care şi-l creează singuri zi de zi prin tot ceea ce fac„.
Pro TV Internaţional a fost creat pentru românii din afara ţării în ziua de Paşte a anului 2000, într-o perioadă când migraţia peste hotare începuse să prindă contur. Postul emite în străinătate prin distribuitori locali, prin toate formele de distribuţie posibile - cablu digital, DTH, IPTV, pay per view, IPTV sau videostreaming.
Pro TV Internaţional este un post generalist, 80% din programul distribuit fiind preluat de la Pro TV, Acasă sau Sport.ro, restul de 20% fiind program propriu. Una dintre cele mai longevive emisiuni este „De Suflet„, iar alte exemple de producţii proprii sunt „Weekend cu Monica Dascălu„ sau „Ascultă-ţi muzica de acasă„.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro