Românii au căutat mai multe informaţii despre călătorii de pe smartphone decât de pe desktop
Pe segmentul de travel, numărul de căutări de pe dispozitivele mobile l-a depăşit pe cel de căutări de pe desktop, potrivit MoLoSo, agenţia digitală care oferă servicii de marketing online.
”În 2016, 48% dintre căutări au fost realizate de pe mobil, în timp ce 47% au fost realizate de pe Desktop. Companiile de turism, şi nu numai, trebuie să regândească strategiile de marketing astfel încât să fie “mobile first”, deoarece volumul de căutari de pe desktop este în scădere”, a declarat Daniel Slăvenie, Managing Partner Moloso.
Cu toate acestea rata de conversie, în continuare, este mai mare pe desktop. 54% din utilizatorii care au achiziţionat pachete turistice (leisure) au declarat că funcţionalitatea greoaie şi experienţa acestora pe versiunea mobilă a site-ului au fost motivul principal pentru care aceştia au finalizat achiziţia pe desktop.
”În cel mai scurt timp mobilul va ajunge pilonul central în planificarea şi achiziţia unei vacanţe. Acest lucru va aduce o schimbare în comportamentul şi aşteptările consumatorilor.”, continuă reprezentantul Moloso.
Pe subverticala de pensiuni (bed&breakfast), volumul de căutări în tot anul 2016 a înregistrat o creştere de 45.64%, încă o dovadă că românii preferă destinaţiile interne.
”Căutările de pe Mobil pentru subverticala pensiuni au crescut anul trecut cu 85% in 2016 faţă de 2015. Din totalul căutărilor pe nişa de pensiuni, 53% au fost realizate de pe mobil. În primele saptamani din 2017 am înregistrat o creştere a căutarilor cu 100% si preconizăm ca pe tot anul vom avea o creştere de 65%”, a menţionat Daniel Slăvenie.
”Dacă ne referim la destinaţii, cea mai căutată este Grecia, volumul de căutări fiind in crestere cu 200% în 2016 faţă de 2015. Au mai fost înregistrate creşteri pentru Cipru şi destinaţiile din Spania – Mallorca, Tenerife, Gran Canaria sau Costa Brava. Însă am observat o scădere cu 30% la începutul acestui an in Turcia, cel mai probabil pe fondul situaţiei tensionate din ţară”, a menţionat Catalin Macovei, Managing Partner Moloso.
MoLoSo a fost înfiinţată în 2013 de către Cătălin Macovei, iar în 2015 Daniel Slăvenie s-a alăturat în calitate de Managing Partner. Compania a avut o cifră de afaceri de 300.000 euro în 2016.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro