Tot Twitter e de baza
In ultima perioada, platforma de microblogging Twitter a servit drept platforma de lansare pentru diverse proiecte online. Inclusiv pentru proiecte romanesti.
“Amlansat.ro are la baza Twitter, care faciliteaza comunicarea intre companii si consumatori, gratie interactivitatii directe, in timp real”, afirma Cristian Manafu, initiatorul proiectului Amlansat.ro.
Amlansat.ro este un serviciu gratuit pus la dispozitia companiilor care doresc sa anunte diverse lansari prin intermediul platformei de microblogging Twitter. Amlansat.ro agrega anunturile de pe Twitter si le distribuie pe site, in functie de sapte categorii: produse, servicii, evenimente, auto, localuri, campanii,
site-uri si noi companii.
Cele mai multe anunturi primite au facut parte pana acum din categoria de lansari de produse, servicii si site-uri. Proiectul, care se afla inca in stadiu de experiment, foloseste anunturi de maximum 140 de caractere (limita impusa de Twitter), in care sunt incadrate titlul anuntului si un link relevant spre textul integral sau locul de unde cei interesati pot afla mai multe despre lansarea respectiva.
“In prezent sunt foarte multe proiecte care au la baza Twitter, dar creativitatea, pozitionarea corecta in piata si identificarea corecta a unei nevoi esentiale de informare le va diferentia la final”, considera Manafu.
In ce priveste numarul de vizitatori, Cristian Manafu a afirmat ca in prima faza traficul pe site n-a fost monitorizat. “Provocarea pe care trebuie sa o infrun¬tram este penetrarea inca mica a Twitter in Romania”, spune el, estimand ca in prezent exista doar aproximativ 3.000 de conturi ale unor utilizatori romani. “Site-ul nu s-a bucurat de promovare propriu-zisa, sustinandu-se singur in randul utilizatorilor de Twitter”, adauga Manafu.
Proiectul Amlansat.ro a inceput cu patru persoane: un web-designer, o persoana responsabila cu strategia de business si doua persoane care se ocupa de dezvoltarea platformei. De monetizare nu poate fi vorba in faza actuala, admite Cristian Manafu, care adauga ca nici Twitter nu a gasit inca o cale de monetizare.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro