Uitati-va ce spun

Postat la 17 martie 2009 52 afişări

Limbajul de lemn si formatul standard de document oficial fac din comunicatele de presa, in multe cazuri, mai mult un rau necesar decat o modalitate de informare atractiva pentru destinatar.

Dar daca ar fi vorba nu de un comunicat scris, ci de unul filmat? “Conceptul de comunicat video vine in primul rand ca raspuns la necesitatea de transmitere a unui mesaj complet, atat catre presa scrisa, cat si catre televiziuni”, afirma Bianca Preda, managing partner in cadrul agentiei BiG Media Relatii Publice si directorul ComunicateVideo.ro.

 

Principiul ComunicateVideo.ro, site lansat la inceputul acestei luni, consta in publicarea online de comunicate video din partea companiilor sau a altor organizatii, insotite de text, respectiv in transmiterea lor catre un grup anume de utilizatori sau catre presa. Ideea nu e noua, fiind aplicata in strainatate mai ales in cazurile cand avantajul reprezentarii vizuale este cu deosebire relevant (demonstratii de produse, un tur de showroom, un scurt reportaj intr-un magazin si asa mai departe).

 

Urmărește Business Magazin

/business-hi-tech/site-ul-saptamanii/uitati-va-ce-spun-4058408
4058408
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.