UniCredit Bank - Cardurile de debit virtuale pentru clienţi persoane fizice emis instant direct din aplicaţia de mobile banking a UniCredit Bank

Postat la 16 februarie 2022 203 afişări

UniCredit Bank - Cardurile de debit virtuale pentru clienţi persoane fizice emis instant direct din aplicaţia de mobile banking a UniCredit Bank

La începutul lunii noiembrie 2021, UniCredit Bank a lansat cardurile de debit virtuale pentru persoane fizice, al doilea produs de acest tip emis de o banca locală, şi primul produs de acest fel lansat de grupul UniCredit pe pieţele pe care este prezent.

Descrierea inovaţiei:

Cele două tipuri de carduri de debit virtuale disponibile în oferta băncii sunt Visa Classic şi Visa Gold. Concret, clienţii persoane fizice cu vârste peste 18 ani, titulari de cont, care deţin un cont curent în lei şi/sau euro la UniCredit Bank, pot să îşi emită instant un card de debit virtual direct din aplicaţia de mobile banking. Clienţii îşi pot emite oricând gratuit până la cinci carduri virtuale pentru fiecare cont curent deschis la UniCredit Bank. Mai mult, odată cu lansarea cardului virtual, banca a extins funcţionalităţile mobile banking şi pentru cardurile fizice din portofoliu. Astfel, vizualizarea datelor cardului şi copierea numărului de card sunt noi opţiuni disponibile şi pentru acestea.

Cardurile virtuale reprezintă, în primul rând, o inovaţie tehnică şi reprezintă un pas important în procesul de digitalizare a ecosistemului de plăţi din România. Nu în ultimul rând, cardul virtual înseamnă o reducere a gradului de poluare prin eliminarea suportului din plastic. „Deşi un pas mic la acest moment, este o promisiune din partea companiei de a reduce poluarea prin eliminarea drumurilor către bancă sau a nevoii de a avea mereu un suport de plastic care să  permită efectuarea de  tranzacţii”, spun reprezentanţii băncii.

Cardul de debit virtual de la UniCredit Bank a fost lansat pe piaţa locală de o echipă formată din angajaţi ai departamentelor produse retail, digital channels, IT, operaţiuni, marketing, juridic, conformitate, securitate, risc şi antifraudă, contact centre şi DPO.

Elementul de noutate:

Cardurile virtuale oferă o soluţie rapidă la nevoile clienţilor care îşi doresc să rezolve totul pe loc, direct de pe telefonul mobil, şi să continue să se bucure de avantajele plăţilor fără numerar fără a mai fi nevoiţi să aibă grija „plasticului”.

Efectele inovaţiei:

„Cardul virtual înseamnă în primul rând libertatea de a face ce vrei cu timpul tău, fără drumuri la bancă, tot aşa cum înseamnă că nu mai trebuie să te întorci din drum atunci când ţi-ai uitat portofolelul sau geanta acasă”, descriu reprezentanţii companiei utilitatea proiectului.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.