CINE ESTE DECATHLON
Grupul de origine franceza este al doilea lant de retail de articole sportive din Europa si ocupa la nivel mondial locul al patrulea ca vanzari, dupa Wal-Mart, Intersport si Foot Locker.
ISTORIE Michel Leclercq, fondatorul companiei, a deschis in 1976 primul magazin cu autoservire specializat in vanzarea de articole sportive, in apropierea orasului
MAGAZINE Decathlon avea in 2006 peste 370 de magazine in 18 tari de pe patru continente, iar furnizorii grupului sunt pozitionati in 14 tari.
Suprafata unui magazin Decathlon variaza de la 4.000 mp la 8.000 mp sau 12.000 mp, designul fiind insa mereu acelasi. Fiecare magazin are cate un teren sportiv, un restaurant in care se vand produse alimentare dedicate sportivilor si o parcare.
MARCI Grupul are 11 branduri pentru 10 categorii de sporturi, acoperind in total 70 de discipline sportive. Marcile proprii - intre care se numara Quechua (sporturi de munte), Tribord (sporturi de apa), Kipsta (sporturi de echipa), Kalenji (atletism), Decathlon (ciclism), Domyos (fitness), Inesis (golf), Fouganza (echitatie) - sunt vandute doar in magazinele proprii. Cu toate acestea, 20% din produsele prezente in reteaua Decathlon sunt branduri internationale.
CIFRE In 2006, cifra de afaceri a grupului a ajuns la 4 miliarde de euro, fata de 3,43 miliarde in 2005. Grupul are 36.000 de angajati, dintre care 22.000 lucreaza in divizia de retail.
Urmărește Business Magazin

Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro