Cum vrea Coca-Cola să rămână în topul preferinţelor clienţilor din România în 2014
Stephane Batoux este GENERAL MANAGER COCA-COLA HBC ROMANIA & MOLDOVA.
Principalele puncte în agenda de business a lui Stephane Batoux în 2014:
1. Dezvoltarea oamenilor a fost şi va rămâne una dintre principalele priorităţi pe agenda mea. Suntem pe deplin conştienţi de faptul că oamenii noştri sunt sursa cea mai credibilă pentru consolidarea reputaţiei, precum şi cei mai buni ambasadori de brand şi de aceea ne asigurăm că le oferim oportunităţi continue de dezvoltare. Abilităţile excelente şi performanţele lor sunt bine cunoscute în cadrul grupului, iar promovările la care am fost martori în ultimii ani au reprezentat o recunoaştere a muncii lor bine făcute.
2. Un alt punct important pe agenda mea este de a continua să dezvoltăm şi să consolidăm relaţia pe care o avem cu clienţii noştri. Satisfacerea nevoilor şi aşteptărilor clienţilor noştri la un nivel cât mai înalt va reprezenta şi în 2014 o preocupare principală pentru noi; recunoaşterea ca „cel mai bun furnizor„ pe care am primit-o din partea retailerilor în ultimii opt ani ne obligă să menţinem şi chiar să ne îmbunătăţim zi de zi standardele.
3. Al treilea punct, utimul, dar nu şi cel din urmă ca importanţă, se referă la relaţia pe care o avem cu consumatorii noştri. Ultimele luni au demonstrat că am rămas în topul preferinţelor consumatorilor noştri. Voi continua să-mi provoc echipa pentru a veni cu cele mai bune oferte care să îndeplinească aşteptările consumatorilor noştri şi să le satisfacă nevoile şi gusturile sofisticate prin inovaţii ale gamei noastre de produse şi ambalaje, ale facilităţilor de producţie, precum şi ale abordării de business.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro