Aproape că nu există film american în care să nu fie prezentă faimoasa „doughnut” sau „donut”, devenită un simbol al scurtei istorii gastronomice a tărâmului făgăduinţei. Iar dacă originile produsului american sunt incerte, cu un trecut ce implică imigranţi olandezi, exilaţi ruşi, cofetari francezi, Irving Berlin, Clark Gable şi câţiva nativi americani, popularizarea modelului american de gogoaşă în românia are origini foarte clare: Târgu-Mureş şi antreprenorii ardeleni Marius Muntean şi Andra Otava. După doi ani de activitate, Donuteriile sunt răspândite în mai multe oraşe din ţară şi generează afaceri de 10 milioane de lei. citeşte toată ştirea
Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.