Irina şi Ştefan Gheorghiu făceau pâine în casă cu mult înainte de a pune bazele afacerii Tartelier, tocmai pentru că nicio pâine din Bucureşti nu avea gustul dorit de ei. Deşi afacerea nu a avut succes în primă fază, câţiva ani mai târziu au redeschis atelierul, de data aceasta şi cu investiţii din partea unor cunoscuţi oameni din mediul de business. Astăzi, ”Tartelierul 2.0“ se poziţionează pe segmentul premium al produselor de panificaţie, iar antreprenorii îşi propun ca în viitor să aibă mai multe puncte de vânzare. citeşte toată ştirea
Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.