Antreprenorul clujean Alin Stanciu a respins vehement ideea de a renunţa la mallul său online lansat odată cu criza, într-un moment în care singura soluţie părea să fie exitul. După un plan drastic de restructurare, decizia de a păstra FashionUp s-a dovedit a fi cea mai bună alegere: a strâns investiţii de 1 milion de euro în mai puţin de doi ani şi ţinteşte triplarea veniturilor anul acesta. Care au fost paşii spre trecerea de la defensivă la ofensivă, pe piaţa din ce în ce mai aglomerată a retailului de fashion online? citeşte toată ştirea
Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.