Reprezentanţii Altex, liderul pieţei locale de electroIT după cifra de afaceri de anul trecut, au declarat că întreaga campanie de Black Friday merge mai departe, atât online, cât şi offline, în cele 125 de magazine fizice ale companiei. Declaraţia vine în contextul în care Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorului (ANPC) a decis suspendarea activităţii Altex România SRL ca urmare a unor controale care au relevat preţuri incorecte la anumite produse în campania de Black Friday. Această companie operează site-ul altex.ro, dar are şi o serie de alte activităţi precum logistică, import şi B2B. O suspendare a activităţii înseamnă astfel, mai mult decât închiderea magazinului online aferent brandului Altex, spun reprezentanţii companiei. citeşte toată ştirea
Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.