Cercetătorii din marketing spun că în prezent există trei categorii de persoane în funcţie de stilul de viaţă, de aspiraţiile şi motivaţiile acestora, de felul în care privesc şi planifică viitorul sau de atitudinea privind banii; este vorba de "hedonişti", cei care se bucură cât pot de viaţă, cheltuiesc mai degrabă pentru plăcerile imediate şi sunt optimiste în privinţa viitorului, "persoanele calculate", care dispun de resurse financiare, dar sunt foarte chibzuite în cheltuirea lor şi "întreprinzătorii", celor cărora le place să se descurce singure şi se implică în mai multe proiecte odată". citeşte toată ştirea
Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.