Începe cu un tată care vrea o soluţie alternativă de învăţare pentru copiii lui. Continuă cu pasiunea pentru tehnologii noi. Şi se ajunge la un concept care se transformă mai târziu în idee de business. Este povestea KiDDUiNO, un tip de activitate care aduce în atenţie hobbyuri şi meşteşuguri de mult uitate şi ultimele tehnologii din domeniul informaticii, al electronicii, al roboticii. Cine sunt clienţii? Toţi copiii între cinci şi 55 de ani. Uneori şi peste. citeşte toată ştirea
Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.