Aproximativ 81% dintre românii care urmează să primească colete furnizează ca adresă de expediţie pe cea de domiciliu, în condiţiile în care, în majoritatea timpului, aceştia sunt la muncă, potrivit datelor DPD România, una dintre cele mai mari companii de curierat expres şi coletărie de pe piaţa locală. Având în vedere că, de foarte multe ori, destinatarul nu este găsit de către curier la adresa de expediţie furnizată, acesta poate solicita redirecţionarea coletului către o nouă adresă. Pentru a se realiza acest lucru, coletul se întoarce în depozit, de unde va urma să fie expediat din nou sau ridicat de destinatar. Lunar, aproximativ 15% din totalul coletelor care ar trebui expediate reajung în depozitele DPD România. citeşte toată ştirea
Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.