“Studiile au fracţionat generaţiile în trei sau patru categorii: baby boomers, generaţia x, generaţia y şi z ultimele două intrând în categoria millenials. Fiecare generaţie are evident plusuri şi minusuri în raport cu nevoile curente din piaţa muncii. În acest moment se vorbeşte foarte mult despre Millenials, generaţia foarte tânără iar focusul este acolo deoarece tiparul lor profesional este destul de diferit de generaţiile anterioare. Millenials muncesc preponderent pentru a-şi susţine pasiunile, hobby-urile. Pentru ei job-ul este o sursă de venit pentru dezvoltarea personală, pasiuni, entertainment. De aceea este extrem de important ca managerii din generaţia X sau Baby Boomers să îşi adapteze stilul de management astfel încât această generaţie nouă să performeze la capacitate maximă”, spune Elena Antoneac, director operational, Nestlers Group. Ea a răspuns pentru Business Magazin la câteva întrebări legate de felul în care realţionează românii cu munca. citeşte toată ştirea
Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.