Ca parte a unui proces de rebranding demarat la inceputul lunii septembrie, eMAG a devenit prima companie din Romania care a adoptat conceptul de logo dinamic, care se schimba in functie de anumiti parametri, retailerul online avand practic la indemana un numar nelimitat de variante de logo. “Imaginea de brand se va schimba pe site deocamdata doar in functie de momentul zilei, al saptamanii sau de anumite evenimente, factorul diferit fiind un obiect mereu rosu”, explica Radu Apostolescu, directorul de marketing al companiei, decizia de avea o imagine de brand dinamica, la fel cum se intampla si in cazul Google, care isi modifica logo-ul in functie de diverse evenimente. citeşte toată ştirea
Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.