Ani de zile, ideea de franciza in Romania a fost asociata cu McDonald''''''''s, Coca Cola, KFC sau Germanos. Marci care au adus la noi gustul afacerilor unde intri doar cu banii, nu si cu vreun plan solid de afaceri. Lectia a fost repede invatata de afaceristii romani, care au pus pe picioare branduri francizate acum pe piata romaneasca mai ceva decat cele straine. Acum, viitorii francizati pot alege de la a cumpara "la cheie" afaceri mici, gen patiserii sau spalatorii auto, pana la benzinarii, care vor fi poate cea mai importanta miza a pietei in urmatorii doi-trei ani. citeşte toată ştirea
Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.