“În ciuda contextului dificil, am performat, din nou, peste nivelul pieţelor relevante în ceea ce priveşte creşterea organică a vânzărilor,” declară CEO-ul Henkel, Kasper Rorsted. “Toate diviziile au contribuit la această performanţă, iar regiunile în creştere au avut rezultate remarcabile, ceea ce a contribuit la sporirea aportului acestora la vânzările totale ale grupului, de 43 procente. în ciuda creşterii preţurilor la materii prime, am reuşit să sporim profitabilitatea tuturor diviziilor.” citeşte toată ştirea
Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.