Anul 2020 a reprezentat pentru companii nu doar o perioadă plină de provocări, ci şi un an în care au învăţat cum să îşi ţină businessurile în picioare în momente neprevăzute. Pentru a putea duce mai departe businessurile şi în 2021, e nevoie ca antreprenorii şi managerii să ţină cont de aceste lecţii ale anului 2020 pentru a-şi face un plan de strategie bine pus la punct astfel încât să fie pregătiţi pentru eventualele situaţii dificile, spune Felix Daniliuc, director departament IMM, BRD Groupe Société Générale, în cadrul videoconferinţei organizate de Ziarul Financiar în parteneriat cu BRD Groupe Société Générale-Buget 2021: Cum pregătim viitorul?, unde au fost abordate teme privind modul în care ar trebuie să se pregătească companiile pentru 2021, un an care se anunţă aproape la fel de dificil ca 2020. citeşte toată ştirea
Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.