Deşi în ultimii ani marii jucători din industria cosmetică se concentrează tot mai mult pe online, liderul pieţei locale de cosmetice, Avon, nu s-a abătut de la modelul de business care l-a consacrat: catalogul. L-a adaptat însă timpurilor şi nevoilor actuale, digitalizându-l. La nivelul pieţei mai sunt totuşi multe de recuperat. Andreea Moldovan, general manager al Avon în Europa de Sud-Est, a povestit pentru Business MAGAZIN ce tendinţe se remarcă în ultima vreme în rândul clienţilor români şi cum diferă obiceiurile de consum ale acestora faţă de ale altor europeni. citeşte toată ştirea
Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.