Stihl România investeşte peste 3 milioane de euro în dezvoltarea reţelei de dealeri Compania Stihl România îşi redefineşte conceptul de magazin, intenţionând ca pe parcursul a doi ani să modifice standardele comerciale la nivelul reţelei. “Am dezvoltat un concept nou de spaţiu comercial, un aşa numit flagship store, pe care îl vom implementa până la sârşitul lui 2015 la nivelul dealerilor noştri. Această dezvoltare va însemna un efort investiţional de 3 milioane de euro şi va fi direcţionat către creşterea suprafeţelor, sistemele de prezentare ale magazinelor, organizare şi training”, declară Ioan Mezei, director general Stihl. citeşte toată ştirea
Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.