Grupul Telekom România, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală de comunicaţii, a făcut miercuri o nouă mutare comercială şoc, introducând în ofertă abonamente la servicii de telefonie mobilă pentru clienţii rezidenţiali care nu au o perioadă minimă de 12 sau 24 de luni, zdruncinând astfel, în cursa pentru achiziţia de noi utilizatori, unul dintre cei mai solizi piloni ai industriei: contractele prin care clienţii se obligă să plătească un abonament pentru unul sau doi ani, indiferent de schimbările care apar în piaţă sau dacă acesta mai este utilizat sau nu. citeşte toată ştirea
Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.