“Henkel continua sa raporteze performante foarte bune in trimestrul doi, in pofida contextului dificil. Am realizat o crestere organica a vanzarilor si am reusit sa raportam cresteri mai mari decat pietele pe care activam,” declara Kasper Rorsted, CEO Henkel. “Toate diviziile companiei au contribuit la aceasta crestere, iar pietele emergente au reusit sa raporteze cresteri de ordinul a doua cifre, contributia acestora la vanzarile Grupului crescand la 42 procente. In ciuda cresterii preturilor la materii prime, am reusit sa sporim profitabilitatea tuturor diviziilor datorita masurilor luate de companie.” citeşte toată ştirea
Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.