România ocupă un loc fruntaş în ceea ce priveşte producţia de vin – atât în Europa, cât şi la nivel global – însă nu există un brand de ţară puternic, legat de tradiţia viticolă îndelungată de la noi. Exportul din România se află încă la cote extrem de mici, iar numărul producătorilor care au ales să se promoveze intens peste hotare este încă redus. Care sunt atuurile vinurilor româneşti pe o piaţă europeană competitivă, cât de educaţi au devenit consumatorii şi cum putem dezvolta segmentul turismului viniviticol sunt doar câteva dintre temele dezbătute de invitaţi la ediţia din 2018 a conferinţei Povestea brandurilor româneşti din vin, desfăşurată la 14th Lane. citeşte toată ştirea
Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.