Regulile jocului la rafturile din magazin se tot schimbă, iar în cursa lor pentru a ajunge în coşurile de cumpărături mărcile sunt angrenate într-o veritabilă luptă. Emoţiile pe care le trezesc cumpărătorilor sunt printre cele mai puternice arme ale brandurilor, poate chiar mai importante decât bugetele de promovare, renumele, distribuţia, echipele care le „împing” în coşurile de cumpărături şi în casele consumatorilor. Care sunt mărcile cele mai apropiate de sufletul românilor, dacă au câştigat sau au pierdut pe parcursul ultimului an, ce s-a schimbat în comportamentul cumpărătorilor arată a cincea ediţie a studiului emotional branding, realizat de 360insights. citeşte toată ştirea
Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.