De când au început să călătorească, să cunoască şi să lucreze cu expaţi, românii au încercat să adopte tot mai mult din obiceiurile şi stilul de viaţă din afara ţării. Dacă mentalităţile se schimbă mai greu, gusturile alimentare se adaptează mai uşor, aşa că nu a durat mult până când să apară restaurante cu specific etnic sau delicaterii cu produse specifice unei anumite ţări. Ce succes au micile afaceri pe o piaţă dominată de produsele de masă care se găsesc în orice supermarket? citeşte toată ştirea
Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.