Volume uriaşe de baze de date zac nefolosite în companii din toate domeniile în timp ce clienţii devin din ce în ce mai informaţi. Instrumentele de analiză predictivă, cunoscute drept „mineriada datelor" le-ar putea transforma în informaţie inteligentă. Poziţionarea precisă a companiilor pe piaţă poate fi făcută astfel într-un ritm mai rapid, cu costuri mai mici decât în cazul metodelor tradiţionale. Cum pot bazele de date să prezică viitorul, în contextul în care preţul contează din ce în ce mai mult, iar viaţa oamenilor de marketing şi vânzări este din ce mai dificilă? citeşte toată ştirea
Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.