Patricia Iordache, marketing & partnerships manager al Airtame, a povestit pentru Business Magazin experienţa cu Amazon şi cum a reuşit să crească veniturile companiei în nouă luni. Airtame este un start-up de tip B2B ce vinde un dispozitiv HDMI Wireless ce se conectează la orice ecran sau proiector cu scopul de a oglindi sau afişa conţinutul de pe orice dispozitiv indiferent de sistemul de operare. Start‑up‑ul danez a apelat la crowdfunding şi a reuşit să strângă 1,3 milioane de dolari prin intermediul platformei Indiegogo, lucru ce le-a adus 10.000 de clienţi din peste 100 de ţări. Iniţial nu doreau să vândă prin Amazon, dar canalul s-a dovedit a fi unul mai mult decât profitabil. citeşte toată ştirea
Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.