La doi ani după ce a părăsit businessul cu petrol, zona rarefiată a gulerelor albe care tranzacţionează cu petrolierul şi pentru care banii nu sunt, în general, o problemă, Dinu Patriciu cunoaşte cu grupul de companii Mercadia, axate pe retail, o realitate mai dură a pieţei româneşti: băncile nu prea finanţează mediul privat, puterea de cumpărare este redusă, reţele de colectare a produselor nu prea există, angajaţii fură, partenerii buni se găsesc greu. citeşte toată ştirea
Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.